JellyPages.com

Tuesday, May 10, 2011

hari ini...aku...errr..aku...err...hurm

senarai pendek ape yang aku buat hari neh...

*pepagi lagi nset aku da bermiskol 4 kali..nape 4 kali????..sebab aku liat macam tanah liat katanye..

*brekpes nasik goreng dgn mummmy...pastu mummmy tegur.."eh nana..asal sakit ko neh macam makin teruk je?"
aku:...errr...mane ade...mane ade..mane ade....

*mak aku kate...asal la kipas bilik ko neh berabuk sgt..p bukak basuh skg!...errr..ye mak..

*mak bitau "hah nana...hari neh tayah buat keje uma..bia mak buat semua..kamu pegi mandi..pastu berehat cukup2...
walaweiiii..AKU OFF HARI NEH..hahhaahhahaah,...yesss..

*tgh asyik rehat rehat.sambil deruman kipas angin sangat kuat selepas basuh tadi,,mak aku kat luar yg tgh sapu tu panggil.."nana..nana...surat ko sampai neh"..
waaaaa....surat masuk PST da sampai la wei...yezaaaa...bukak bukak..tekejut kepala ayam betui..ade 4 helai je wei.....sampul punya la bapak besar...helaian pertama...surat tawaran la,,,ckp..tahniah pastu date daftar..tempat and segala bagai tu la...helaian kedua...OPKOS LA RESULT AKU..hhahahah..rase nak dibako je helaian tu...kihkih..helaian ketiga...surat pass masuk..SILA PAMERKAN DIHADAPAN KERETA MEWAH ANDA,...terpampang huruf P gedek punye..hahahhaha...helaian terakhir..borang untuk pelekat melawat...hehe..macam tatau je family aku tiap minggu datang melawat nye..

*tgah hari tadi...mak masak sorang sorang,,,nak tolong..mak kate.."jangan..jangan..kamu pegi berehat..nanti tak baik susah...kamu tu sikit ag nak masuk kolej"..errr..aku tgk je la mak aku masak smbil bermesej2
pastu mak aku tanye.."kalau kamu x join orientasi taper ke??..ade ape ju pung orientasi tu.."..
aku pung pantas mengajukan soklan tu kat member aku yang katanya bakal jadik AJKO aku nanti...tapi..bole plak die jawab main main...walaweiiii.....
pastu...mak aku kate..."dah dah tu msg nye..p perah santan tu sat!"..
zappp..sepantas kilat aku sentap santan atas kabinet tu..

*masa tgh lunch...aku tertumpah kuah mak aku masak....mak aku ckp"...ya allah nana.....angkat mangkuk pung da ta larat...p ambik kain buruk"...errr..mummy...maaaaapppppp...

*pukul 3 tadi ayah aku ajak p klinik...hak kali neh...dokte cek punye lama...dah tu...kene plak tunjuk..err...malas nak cite...tapi..sebab kan dokter tu cek habis...aku lebih setuju dgn dokte tu..sebab ape...sebab da 3 buah dokte aku pegi...semua ckp aku sakit mende lain..hailaaa...ape punye dokter la...da la laen nye laen bebenor....haishhh..

*lepas jumpe dokte tadi..aku terus berehat jap..sambil tu layan MATLUTHFI..walaweii..ensem..comei...klakar plak uh...gile arh...patut la ramai minat ang!!

*makan petang tadi aku makan banana coklat..tu pung keras nak mampus...sape ntah letak kat dlm freezz punye petok ais...

*pukul bape ntah...kawan aku call..x habis habis jerit jerit..sebab nye???..dapat pakwe baru..sebab nye cite kat aku??..sebab aku xde pakwe...kalau die cite kat org ade pakwe...opkos org tu pung nak becerite pasai pakwe die gak ..kate die la..kureng sunggoh..tapi..cite die bestt..romantik habisss!!!

*ssshh,,,ssshhh...lewat petang tadi aku kena marah ngan mak aku...aku p sidai kain..tapi..CARA PENYIDAIAN tak menepati kriteria yang mak aku nak...sidai baju..senget sana...senget sini...huaa...kene sidai depan mak aku balik..sebijik mcm banduan daaa...

*lepas smyg plus ngaji sikit...aku bukak la fesbuk..skali..nset bunyi..akak aku kasi keje lagi...die suruh cek email...cek punye cek...BAPAK...die suruh translate...da le BM ke BI...penat la google sana..google sini...kamus sana...kamus sini...aku tibai ja

*pastu..aku skype-ing ngan membe aku,...punya la..die cite...****** suka *****..hahahah...sabor je la...

*semayang isyak..zap.zap...bukak telekung..sapu ubat...kihkih...sapu..sapu...makan..makan..

*da pukul seplo setengah..aku baru pasan...adui..terlepas tgk cerite  ASMARA DUA...udah la mggu lepas miss...ishh....

*dok tgh ligat type neh..sorg member aku msg..ehe..awal2 msg tanye pasai surat metrik..poyo...pastu...bukak la tujuaan utama die msg aku..die mintak aku carikan awek untuk die..walaweii..hape ko ingat aku AGENSI CARI  JODOH..???,,tapi,,aku kasi la hak kwn aku yg tgh mencari pakwe...eerrr
pastu..die mintak aku blanje die kat metrik nanti...PALE HOT MUH..sebab nye aku kena blanje ko..da la asal aku nak balik kampung je..die nak  tumpang aku..asal aku nak balik je..msg aku.cakap...tumpang eh..aku tggu kat MASJIG AL MAGFIRAH...hua...pe daaa...da la busukkk..


ha...tu ja hari neh...cukup boring...tapi bilik aku asyik kumandang lagu hujan..AKU YANG ASING..bapak feeling kut...syahdu...wuuuu......
ate..aku nak ngabiskan sisa sisa cuti aku yg hanya berbaki dalam dua minggu ag...lepas neh..mane ade dah nak makan..buat keje..tgk keje mak aku tiap ari..huaaa....

*BORING LA SAKIT SAKIT NEH..ASYIK TERPERAP JE ATAS KATIL*

No comments:

Post a Comment