JellyPages.com

Sunday, May 15, 2011

hidup umpama...hurm...roda...wheell..wuuuu~~

orang orang tua selalu cakap. jangan galak sangat. karang nangis la tu.


and it happens to me now :((


apa lah aku ni. ada masalah sikit. jadi macam ni. weak betul. AND BETUL KE SEBAB GALAK SANGAT EK??? hmm hmm.



lepas tu melayan perasaan sorang2. 
duduk dalam bilik xnak campur dengan kawan. bajet anti sosial. 
lepas tu mula lah rasa diri sendiri membosankan.
lepas tu duduk atas katil. golek golek. peluk bantal. tidur. 
lepas tu rasa nak update blog. dah macam ada isi. 
tapi tiba2 rasa rendah diri sebab rasa macam aku ni xbest. 
so-whatever-perangai-macam-ni.

mesti korang pun pernah rasa macam ni kan kan. jom la kita geng wuuuu hug2

tengah tengah sedih kan aku ter'inspired' dengan entry kawan aku ni
so kepada korang korang yang sedang bersedih macam aku.
jom la tengok baca ni kawan aku buat ni taw shuke3 ♥




hidup memang macam tu. tapi korang xboleh ikut je flow macam tu. 
bila sedih, kena cari penggembira tu balik la.
jangan buat perangai macam aku.
parents kan ada.
kawan2 kan ada.
pakwe kan ada. opps? haha *definitely not me*
luahkan. ceriakan hati. gumbirakan diri.
duduk sorang2 dalam bilik so-cannot-get-anything

whatever it is. be strong my friend.

No comments:

Post a Comment