JellyPages.com

Thursday, June 23, 2011

gila arh ASUS!

terbaek...


Memang dah target tak kira satu hari nanti aku pokai duit nak mati pung,,,aku tetap nekad nak beli Ipad jer tapi bila tengok ASUS keluarkan tablet EEE Pad Transformer ni, hati aku pada Ipad terus hilang, itu kerana gadjet neh dia keluarkan sekali dengan keyboard dock yang memang takde pada Ipad, aku neh memang lagi prefer keyboard dari touch screen, sebab jari aku selalu mengenekan pressure yang kuat terhadap touchscreen menyebabkan touchscreen tu jadik kemek!!

Memang fleksible ar kerana keyboard dia boleh tanggalkan dari skrin, kalau nak berbloging bolehlah guna keyboard and kalau nak facebooking jer leyh tinggalkan keyboard kat rumah, gaya beb!!

Lagi best bila aku tengok spesifikasi dia dengan 16 jam bateri kot kalau laptop timeline aku boleh tahan 8 jam neh tambah lagi 8 jam, memang puaslah aku berbloging berfesbukin beryoutube bershoping online bergosip berdakwah sekali.., kalau dengan screen jer dia boleh tahan 9 jam dan dengan keyboard tambah lagi 7 jam, perghh..memang tinggal kat rumah lah charge dia...

Banyak lagi spesifikasi dia yang terbaik and korang leyh stalk kat memane untuk usha lebih lanjut...Harga dia yang terbaek..murah kot kalau nak dibandingkan dengan Ipad kerana RM1498 untuk screen jer tanpa keyboard, dan tambah sikit untuk jadi RM1799 kalau nak dua-dua.. tapi aku harap time aku da keja nanti..biarla harga dia drop habis sebab mende neh maybe da ketinggalan zaman time aku nanti..kut kut aku pung da tak berkenan dengan mende neh...wah..impossible da derr!

No comments:

Post a Comment