JellyPages.com

Wednesday, May 4, 2011

boros ke saya?..saya tanya neh...jawab laaaa...

hua..ntah la...mane ade boros sgt...tapi mak kate boros...dhee...
jum.share tgk tgk je la barang time p TS mggu lepas..kihkih..judge la aku neh boros ke tak...
pape...tema untuk barang kali neh...exclusive...merah..hitam dan putih....kihkih...semad..

first aku beli PASHMINA...nape ini yang first..opkos la sebab ini bukan yang second or third...kahkah..(xlawak)...actly mende neh jual kat kiosk dlm TS tu je...masuk-masuk TS tu..manyak meh kiosk jual mende satu seplo ringget neh...aku tau beli je...pakai nye..jgn harap la..da santek..beli je la...hak neh harga rm15...x boros kan?????


hak neh second stuff aku beli...kemeja putih..kihkih...sebenarnya,,,aku berkenan hak renda-renda kat dada tu je...santek kan???..hak ni brand dirahsiakan sebab brand nye aku pung tak pena dgr..made in thailand kut...eheh..bese la...hak neh kiosk jugak..urm..harga bole runding..kate tokey kedai...kihkih...lepas tepung tawar..dapat la rm45.00...murah kan???..mane ade boros..

haa....hak neh paling saya suka..handbag..handbag????..handbag roxy...kihkih..ini bukan phoney eh...neh ori eh...simple..tapi gojes...kahkahkah...hak neh harga tabole tepung tawar..ala..besa la.promoter cina...dari masuk kedai sampai nak kuar kedai...di follow nye saya...so..dari malu kuar kedai x beli pape..lekat la bag ni satu..harga..rm79.90..no round off...

kihkih...ni jeans...hak neh ade sale 70 diskaun...so...harge lepas tolak 70 percent guna kalkulator..dapat la ngam ngam rm50.,,hak neh murah sebab jeans perempuan yg paling tak laku..nape tak laku??..sebab ni straight cut...dhee..ayah meme da warning awal awal,.kalau nak beli seluar...beli hak straight cut..kalau beli hak boot cut ke ape ape cut la..hah..KITE BAKOR...so..mcm laki la sikit..cuma ade la shape sikit..kihkih..ambik saiz kecik sikit..idak la nanti mcm seluar ayah aku p keja..kihkih...

 haaa..hak tshirt ngan sandal neh mmg x sengaja beli..tgah sale...ade ke  baju padini dibiar longgok???memang nak kena la...aku tak de la bape suka dgn tshirt tu..sebab kolar bapak besar...tapi sebab kaler nye sgt mengikut tema shoping hari ini..maka...beli saja...kolar besar ke tak..buat buat tak nampak je la...so..harga sgt murah..tshirt plus sandal tu both rm49.00...MURAH KAN??.pandai jejak sale murah la dapat..kihkih..

last last barang paling mahal nak keluar..kihkih...*suspensuspen*



tadddaaaaa!!!!!!!..wedges highhh heellsss...kihkih
semad tak...semad tak...semad takkkkkkkkkkk??????
semad kan??????
kihkihkih...
waaa...aku baru pasan kasut wana merah memang santekkkkk bebehhh,,,
perghhh...kasut neh beli sumpa ikut nafsu,,,kasut banyak..plus kasut mcm neh aku tatau nak pakai time bile...da la kaler merah..memang limit la kaler baju nak matching..ayah aku suruh ambik kaler hitam..tapi hitam da bese sangat meh...huaa...aku bertunang nanti aku pakai la itu pung kalau baju aku kaler putih or hitam or light merah...hak neh ayah aku fully support...harga rm119.90..no round off jugak..kehkeh.ouh..brand die nose...saiz tujuh...kahkah,,cukup beso..

kihkih..itu saja yang dapat dibelanja kan..actly aku neh suka buang duet ke arah(cewah) menda menda mcm neh...bukan untuk mende mende sperti alat mekap..gadjet..or maybe perhiasn wanita hak vogue vogue tu...bagi aku..simple suda..janji santekk..kihkih..so....bajet semua kira sendiri..

JADI???..ADAKAH AKU BOROS???


jawapannya....


YEEE...AKU MEMANG BOROS....AKU GILA MENDA HITAM MERAH PUTIH...SO...BULAN NEH AKU MEMANG DA SENGKEK,!!!!...padan muka...makan ikan rebus je la lepas neh kat kolej...kahkah...



No comments:

Post a Comment